.

Mamselamsen

måndag, december 10, 2007

Shitpommfritt!

Jag fick nyss ett erbjudande om att ge ut min blogg som bok. Smickrande... smiiiickrande.... men NÄ!

Varför skulle jag ge ut den som bok, när allt finns att läsa gratis här? För inte fasen är Ni väl så dumma så Ni skulle betala för att läsa sån här skit... som bara blir tråkigare och tråkigare ju längre jag håller på att blogga.

Och inte fan vet jag att man inte får börja en mening med ett OCH. Och inte fan vet jag var, man ska, sätta kommatecken, heller. Och inte fan vet jag att man inte ska svära för mycket i bokjävlarna heller.

Men smickrad är jag! Tack, du som skickade mailet, detta kommer jag att leva länge på.

Over and out/Mamselamsen, på väg att få hybris.... igen!

5 Kommentarer:

Blogger Gagga tycker...

Jag får också ge ut min blogg som bok, enligt erbjudande i mail jag fått idag, så det så. Inte har han glömt bort de framfusiga tanterna från Bloggforum inte, den lille söte S. Joodå smickrad jag också, men det är nog ett massutskick, eller????

10:33 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Gagga: Klart att det är ett massutskick... men jag är smickrad ändå. :-)

Mamselamsen

11:36 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nä, det blir inte tråkigt att läsa. men gratis är bäst."Morskan"

11:08 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Morskan: Japp, helt klart.

/Mamselamsen

3:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vilket förlag kom med erbjudandet att göra en bok av bloggmaterialet?
/Lilla My

3:24 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka