.

Mamselamsen

torsdag, december 13, 2007

Ett nytt tips!

Den som läste hos mig vid förra julen kommer kanske ihåg det magiska medlet jag köpte för att göra rent kristallkronor med. Ni vet, det medlet som funkade till både det ena och det andra . I år hade jag en slurk kvar i flaskan och gick lös på den jäkligt dammiga kristallkronan i "tornrummet". Men den räckte bara till halva lampan. Fan! Då tänkte jag på att det där svindyra medlet funkade ju skitbra på fönster förra året.... så då borde väl vanligt försterputs funka på kristallkronor. Och det gjorde det! Bara spraya på och låta skiten rinna mer på en sopsäck som jag lagt på bordet. As-kalas! Och bara en tiondeldel av priset!!!

Kristallkrona
Hur mycket vill inte Ni kristallkroneägare tacka mig nu?

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jag trodde att du hade slutat blogga. Fick du inte tillräckligt med uppmärksamhet på den låsta bloggen?

6:20 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Oj då.... den låsta bloggen är fortfarande låst.... och vi är tre bloggare som skriver där. Men... det har ju inte du med att göra, för det är där vi pratar skit om just sådana som du. :-)

7:18 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka