.

Mamselamsen

fredag, december 21, 2007

Att ungarna överlevt!

Tro det eller ej men jag har faktiskt gett mina barn pepparkakor när de var små... riktigt små! Jösses vilken oanvarig förälder jag måste ha varit, då pepparkakor innehåller kanel som är sjukt cancerframkallande om man får tro några EU-parlamentariker. Och som om inte det var nog.... de fick kanelbullar också! Som de åt i massor.
kbulle
Nu tror jag att det börjar närma sig tiden då Sverige blir bannlyst i EU...... vi firar ju "Cancerns dag" också... eller som vi säger i Sverige... "Kanelbullens dag"!

Ärligt..... vad sysslar de egentligen med i EU?

Over and out/Mamselamsen, med en pepparkaka i munnen

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Man kan få cancer av allt, så jag förstår inte heller grejen med kanel. Och för den delen så har det alltid med MÄNGD att göra. Klart som fan att man mår dåligt om man smäller i sig flera hekto, men vem gör det?
Aslöjligt.


(Och nu hade de lagt till en ruta för webadress för icke-blogspotare, tydligen ;o)

9:35 fm  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Vad bra att de gjort det.... för jag tycker inte om "svarta" kommentatörer.

/Mamselamsen

9:43 fm  
Blogger Lilla B tycker...

Käre värld. Då får man inte bli på kanelen heller...

6:13 em  
Anonymous Anonym tycker...

God Jul och ha det som bäst från Piperulle

11:49 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka