.

Mamselamsen

lördag, juni 30, 2007

Ank-racet har varit, men det gick inte så bra. UPPDATERAD!

Ärligt talat... jag tror att min anka dog.
Ankrace9
Men vi är helt övertygade om att det var en dopad anka från Ukraina som vann. Camilla övervägde starkt att kräva urinprov efter loppet. Men vi sket i det.... verkar så sniket.

Men innan loppet, satt vi som vanligt och fikade.... och glodde på folk.

Då fick jag se något som jag aldrig sett förut... en helt ny sort av kamouflagebyxor... sommarmodellen!
Ankrace4
Ser Ni dem?
Nä, det trodde jag nog inte det heller.

Over and out/Mamselamsen


Uppdaterad.
Raffel... raffel. Starten går snart!
Ankrace 6
Starten har gått och rusningen börjar.
Ankrace 79 mod
Och som då alla kan se, har den Ukainska ankan tryckt undan vanliga hurtbullar för att bida väg för sig själv. Fula knep som både vassa armbågar och "fälleben".... jag såg det nog!

Diskad skulle han ha blivit och avstängd i minst tre år.

Over and out/Mamselamsen, inte ett dugg bitter. :-D

10 Kommentarer:

Blogger Humlan tycker...

OJ! Snacka om trädgårdsbyxor! :D

3:32 em  
Blogger Vonkis tycker...

Undrar hur man tänker då man köper såna där byxor. Och ukrainaren fuska helt klart. Skämmes på sig!

5:10 em  
Blogger Lilla B tycker...

Apropå såna där brallor - undrar om de finns med ogräs på. Tistlar, våtarv och kirskål. Om jag toge på mig såna + en likartad t-shirt skulle jag kunna lägga mig i landet och vara borta ur allas åsyn....

9:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hej

Ja du är ju otrolig på att hitta roligheter i alla situationer. Blomshortsen var en höjdare. Tack för det.

Ha det bra och hej då.
Ingela

5:04 fm  
Blogger Strumpstickan tycker...

Du bara måste gå till videobutiken och leta upp filmen 'om en pojke' med Hugh Grant där en anka har en särskild roll i handlingen... *skrattar*

9:29 fm  
Blogger Petra tycker...

Inte nog med att byxorna var fantastiska, fotografen lyckades ju dessutom fota dem ur rätt vinkel också! :-) Kul bild!

12:20 em  
Blogger Prettomorsan tycker...

Haha..du är så skönt!

1:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack tack tack...... *rodnar så där ljuvt som bara jag kan*

1:10 em  
Blogger Supermamsen Green World tycker...

Hihi.... Härliga bilder

8:04 em  
Blogger dddd tycker...

Hahaha! Ankjäveln var ju apdopad. Det såg man på lång väg. Jag kan vittna till din fördel. :)

2:45 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka