.

Mamselamsen

fredag, juni 29, 2007

Själv är bäste dräng!

Här fixar man jobb på egen hand... utan AF:s inblandning.... riktigt jobb! Visserligen bara i en månad.... men det kommer att bli en kanonmånad.

Så här ska fan inte arbetsprövas.... här ska arbetas! Och när jag kommer tillbaka, ska jag inte hamna hos någon arbetsförmedlare för funktionshindrade.

Jag kan inte berätta vad det är... men i Sverige är det inte.

Over and out/Mamselamsen, förmodligen alldeles för handlingskraftig för att det ska passa vissa instanser.

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Heja Mamselamsen! Du är för bra för arbetsförmedlingen.

Jag hoppas ha fixat ett extrajobb på måndag som ska betala räkningar tills jag hittar drömjobbet. Så att jag också slipper arbetsförmedlingen och a-kassan!

4:35 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mia: När jag är är där, får jag en känsla av att de tror att jag bara sitter på arslet här hemma och inkasserar A-kassa. Vilket jag med all önskvärd tydlighet inte gör. :-)

Och när jag kommer hem, finns andra grejor på G.... utanför AF. :-)

Men sånt kan man ju inte tala om, för då kanske jag blir helt idiotförklarad.

6:19 em  
Anonymous Anonym tycker...

Är det någon som blir idiotförklarad är det arbetsförmedlingen!

Kör hårt! :)

6:26 em  
Anonymous Anonym tycker...

Lycka till med arbetet!! :-)
Hoppas att du slipper den jäkla skitförmedlingen snart!

7:42 em  
Blogger Terése tycker...

Heja dig! Lycka till med jobbet, låter spännande med utomlandsjobb!
Jag tror också att man klarar sig bäst utan arbetsförmedlingen.

8:13 em  
Anonymous Anonym tycker...

Bra med jobb, om så bara i en månad. Grattis till det. :)

9:58 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka