.

Mamselamsen

torsdag, april 26, 2007

Liten hackad uppdatering!!!

Hej hej varlden!!

Eftersom varldens basta Mamselamsen fortfarande ligger och sover och hennes hysteriskt aktiva(!) dotter ar uppe med tuppen sa far ni en liten uppdatering om vara aventyr av mig!!
*trumvirvel*

Just nu befinner vi oss i Sacramento, vilket bade ar huvudstaden i Californien men ocksa stallet dar Arrrrrnold haller till och forsoker astadkomma sa mycket skada som mojligt!!
Anledningen till att Fru M ar sa trott ar enkel.
Jag slappte henne los inne pa Walmart igar. For er som vet vad Walmart ar sa ar forklaringen overflodig.
For er som inte vet sa ska jag forklara!! Det ar ett varuhus storre an Oland. =) Fullt av GUUUULD, och LACK och annat bling bling.
Jag tror nog vi var dar inne i drygt 3 timmar!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men inga trosor med inbyggd rumpa den har gangen!!

I dag ska vi bege oss tillbaka till LA igen. Dags att knata tillbaka in i studion och vrala fram en och annan superhit!!!!! Jag funderar pa "Boten Inga"....uppslag nan??

Och forresten...vi har dryga 25 grader? Hur ar det hemma? Maste jag ha pa mig baver-overall nar jag kommer hem?

Badahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

-Camilla aka Mini-Mamsan!

14 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Man skulle ju nästan kunna tro att Usa är helt befriat från datorer och internet. *kramis* :)

5:34 em  
Anonymous Anonym tycker...

25 grader här med!!

5:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

Gottegris ;)
Ha det fortsatt bra!

5:50 em  
Blogger Lillasyster tycker...

Jojo, Walmart är farliga ställen ;-)

Drygt 20 grader här och det tycker jag är fullt tillräckligt.

6:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hallå, jag försöker ringa er, men kommer inte fram. :(

8:14 em  
Blogger Anna tycker...

Inte vet jag hur det varit i Nybban men här i Södertälje har vi haft cirkus 23 grader. Hälsa Mams!

9:01 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ingen bävernylon som du läst ovan. Här är varmt och skönt. Och är Walmart VERKLIGEN lika stort som Öland?

9:26 em  
Blogger Lillasnuttan tycker...

Igår ringde jag till Millans mobil och det fungerade. Papselapsen kan ge dej numret.

10:37 em  
Blogger Vonkis tycker...

Inga trosor med inbyggd rumpa! Vad är det för fel på er!?!

Måste lägga mig ner en stund och ta igen mig lite, det här blev för jobbigt för mig.

(Fast du kan ju spana in 5:e platsen på min spellista i bloggen, före Carola...)

10:53 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tippelitina: Papselapsen har ju gett mig numret., men det funkar sådär ändå. :)

5:27 fm  
Blogger Unknown tycker...

Det är ute med botar nu, nu ska det vara fåglar som heter Roger ;)

http://www.youtube.com/watch?v=KMCXFLkI_xs

8:16 em  
Blogger Strumpstickan tycker...

I Göteborg just nu solsken och ca 20 grader varmt:)

10:05 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Men är du borta fortfarande? Jag var borta förra veckan igen och kommer hem, för att läsa din blogg och du skriver utan prickar! Ha gott!

10:53 em  
Blogger mikebike tycker...

hahaha vad kul att du hi-jackar morsans blogg. fan ni verkar ha det alldeles prima däröver. det är ni värda!

9:40 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka