.

Mamselamsen

söndag, april 15, 2007

Nu ska jag börja packa!!!!

Over and out/Mamselamsen, som nu ska plocka fram den gamla vanliga effektiviteten


Uppdaterad 11.31.
Klarrrrt!
29 minuter tog det.
Packning liten
Till och med den lilla "vätskepåsen" är färdig för security.
Tullpåse
Så vad ska jag göra nu då.... ända fram till halv åtta ikväll, när tåget går?

Jag tror jag tar och sätter mig i bilen och åker och kollar hur min make gör ifrån sig i slutspelet på Korpenkubben. Om han inte vinner, får jag förmodligen släpa väskorna på alldeles egen hand till stationen. Han dålig förlorare? Förmodligen den sämste i hela Nybro.

Over and out/Mamselamsen, snabbpackare

12 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Önskar dig en härlig resa!/Bambi

11:46 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack... jag ska göra vad jag kan. :-)

12:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vet du att Tille ska bli "storebror"?

1:18 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp!

1:41 em  
Anonymous Anonym tycker...

Lessen damen, men den där påsen duger inte. Det ska vara en en-literspåse med förslutning på - det räcker inte med en klämma sådär. Det där kommer du får massor info om på flygplatsen och most likely, få göra om!

Ha en underbar resa!

1:42 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ser verkligen fram emot reserapporterna!

1:46 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Liebeling: Jag hinner nog hitta en sån regelriktig påse... jag har ju natten på mig på Arlanda. :-)

En liten tant: Ska göra vad jag kan. :-)

2:02 em  
Blogger Humlan tycker...

Då hoppas jag att det går bra för maken, att du får en trevlig resa och att du snubblar över många internetcaféer under vägen...

2:32 em  
Blogger Ilva tycker...

hadetkulvarförsiktigochinteledsenförattduintefårträffamig
påArlandadenhärgången.pusspusspuss

2:34 em  
Anonymous Anonym tycker...

Trevlig resa!

/vild-hallon

2:59 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: Jag ska tvinga Camilla till det.

Ilva: Att jag inte får träffa dig denna gången på Arlanda, gör resan bara hälften så rolig. :-D

Hallon: Tack!

3:44 em  
Blogger Klimakteriehäxan tycker...

Klart snabbare än jag. Vilket du snabbt konstaterar om du läser min post från i eftermiddags...

6:37 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka