.

Mamselamsen

söndag, april 15, 2007

Ännu en "bra-ha-sak"!

Så har då världen äntligen begåvats med ett toapapper med David Beckhams bild på .
Toarulle2
Nu är jag själv inte så där vansinnigt fascinerad av just Beckham... tycker han är i smörigaste laget och det är ju ingen särskilt bra start på en avtorkningsrunda. Jag är egentligen inte intresserad alls, av att ha någon gloendes i rumpan på mig, när jag...... asch, Ni vet. :-)

Men om jag var absolut tvungen att ha en bild på toapappret, skulle jag nog välja Gene Simmons.
Toapapper
För på nått vis, känns han väldigt effektiv i rollen som toapapper.

Over and out/Mamselamsen, förmodligen inte helt vaken.

11 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

Genialt!

9:45 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag veeeet! :-)

9:50 fm  
Blogger Strumpstickan tycker...

Kul! Så många som han... *skrattar*

9:56 fm  
Blogger Klimakteriehäxan tycker...

:-D

10:23 fm  
Blogger Carola tycker...

Ett gammalt kiss-fan som jag tycker detta är skitroligt - no pun intended :)

11:14 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag väntar med att införskaffa "bildat" toapapper tills det kommer något med Janne Josefsson på.

11:24 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Inga: Och vem är det?

11:39 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Carola: Ärligt talat.... ibland undrar jag själv hur sjuk hjärna jag egentligen har. :-) Käringar som är fyllda 53, ska nog egentligen tänka på rosa virkade dukar och Bingolotto.

11:41 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag köper bara billigt miljömärkt toapapper..

3:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hannele: Jag har viss förståelse för det.

3:45 em  
Blogger Klimakteriehäxan tycker...

Det brukar finnas toarullar med penningmotiv också...

6:38 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka