.

Mamselamsen

fredag, mars 30, 2007

Pinsamt.

-Nämen hej!
-Hej.??????
-Det var längesedan vi sågs.
-Jaa????????
-Hur har Ni det?
-Jo tack?????? Och själv då?
-*blablablabla*
-Nämen, oh så trevligt?????
-Oh, vad roligt det var att träffa dig igen.... vi måste bara träffas någon kväll och prata ordentligt.
-Jaa, absolut?????
-Jamen, då hörs vi.
-Javisst????

Gud så hemskt det är att inte känna igen en människa, som uppenbarligen känner mig väldigt väl. Och nu sitter jag här och håller på att grubbla mig gråhårig över vem det var.

Over and out/Mamselamsen, med en begynnande demens.... fast å andra sidan har jag i så fall haft det i 40 år.

2 Kommentarer:

Blogger Tankevågor tycker...

Jisses, människan säger : "Vi måste bara träffas någon kväll och prata ordentligt" Jag skulle bli sååå himla
konfunderad om någon sa så till mig som jag inte kände igen!!!

Så säger man väl bara till människor man känner?

Har du kommit på vem det var????

3:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

LG: Näää! men det KAN ju vara möjligt att hon blandade ihop mig med någon annan.

6:06 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka