.

Mamselamsen

fredag, mars 30, 2007

En alldeles för underbar dag för att blogga.

Jag "packar ihop" och ägnar resten av dagen åt cykelturer och att sitta på balkongen och skriva oändligt långa listor på vad jag ska ha med mig.... listor som kommer att decimeras till en bråkdel, då jag denna gången ska resa riktigt lätt. Varför plocka med sig rena kläder som är lika rena när man kommer hem igen? Några jeans, ett par kjolar, ett gäng toppar och ett par tröjor. That´s it! Och så underkläder förståss... men de tar ju liksom ingen plats.

Tanken är ju att vi inte ska vara så mycket i Hollywood.... jag menar det stället kan ju både Camilla och jag utantill. Vi får se vart vi hamnar, för när Millan och jag är ute och rör på oss på egen hand, så vet man aldrig riktigt vad som händer. Ser en avtagsväg bra ut.... tja, då tar vi den.

Så vi låter som vanligt slumpen avgöra.... det brukar bli roligast/tokigast då.

Och då förstår Ni också att fluffiga klänningar och högklackat lämnas hemma. För här ska inte "glassas", här ska äventyras.

Over and out/Mamselamsen, med "assistent" om paniken smyger sig på. :-)

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Låter härligt!!!

11:10 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp.... och inget solande... jag avskyr att sola!

11:13 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Du får göra som han i sällskapsresan..
Systemetpåse med tandborste och badsalt :)

Ha en UNDERBAR helg

Kram

/Cian

11:17 fm  
Blogger Strumpstickan tycker...

Önskar dig en bra resa! Och massor av pengar till nya Sally Hansen nagellack såklart:)

11:46 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: Framförallt badsalt.
Strumpstickan: Vettu! Vad jag förstår, finns Sally Hansen på Kicks nu.

12:13 em  
Blogger Vonkis tycker...

Innan jag åker vill jag bara önska er en riktigt härligt underbar påsk. Ha det bäst, ät en häst (eller skinka eller ngt annat påskigt som inte rimmar på bäst :-) )

2:06 em  
Blogger Ullton tycker...

Va mysigt för exildottern att få mamman på besök! åhh nu längtar jag efter min mamma också. Mammor o pappor är bäst.

4:06 em  
Blogger Strumpstickan tycker...

Oj, vad bra! Det ska jag kolla in, tack för tipset!

9:45 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka