.

Mamselamsen

onsdag, mars 28, 2007

Hoppsan! Uppdaterad!

Biljett
När jag väl har bestämt mig för något, så gör jag det direkt.... och jag har allas välsignelse. Fast Millan vet inte om att jag kommer förståss. :-D

Over and out/Mamselamsen, som verkligen ska vila... här hemma finns alldeles för mycket måsten.

Uppdaterad
Jag glömde berätta vem som betalar resan. Det är idioten som sparkade mig. Jag fick slutbetalning av skadeståndet i förra veckan.
Skadestånd liten
Så tack! "Ali Ben Hassan"!

12 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Åh, vad avis jag blir. LA skulle jag inte ha nåt emot att besöka. Du får spana efter kändisar åt mig. :)

5:05 em  
Blogger Linda tycker...

Åh kul! Du/ni är välkomna ner till oss också :)

5:26 em  
Blogger Humlan tycker...

Så härligt! Men Millan läser väl här, så hon lär väl få reda på det innan du knackar på dörren...

Var ska du sova? Hotell, eftersom hon har sålt alla möbler? Eller blir det madrass på golvet?

5:37 em  
Anonymous Anonym tycker...

Och vi har precis bokat våra biljetter till Stockholm i sommar :-)

Tyvärr flyger vi via Heathrow, om det gick skulle jag hellre flyga via Schiphol som du, en mycket trevligare flygplats (särskilt om man har en så lång layover som din, över 4 timmar...)

Vinka när kommer flygandes, om du tittar mellan Hollywoodskylten och Downtown så ligger vårt hus där :-)

6:22 em  
Anonymous Anonym tycker...

Å vad härligt att resa iväg! Sådär är jag också, när jag väl bestämt mig för något, så ska det ske NU!:)

6:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

Å flyg... Trevlig resa! du kommer väl att ladda reseväskan med Sally nagellack?

8:02 em  
Blogger Vonkis tycker...

Helt rätt av dig att åka iväg. NJUT för fulla muggar och rapportera genast om alla kändisar som bara måste ha dig!

8:39 em  
Blogger Anna tycker...

Vad härligt!! Ha en trevlig resa!

9:59 em  
Blogger Ines tycker...

Jaha, dax att bli grön igen:))
(avundsjukans hemska färg) Nä, ha en kul resa. Klart du ska göra nåt kul för ett skadestånd!

11:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det är du värd tycker jag och jag förstår att du längtar efter din dotter när hon bor så långt ifrån. Då blir det ingen valborgseld vid Linnéasjön för dig ser jag :-) Kram/Anette

1:00 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag lovar att uppdatera hela tiden. Jag börjar som vanligt på Arlanda eftersom jag som vanligt kommer att spendera natten där.

12:30 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Los Angeles: Jag har mellanlandat på Heathrow en gång. Herre Gud vad jag fick springa!

12:31 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka