.

Mamselamsen

torsdag, mars 29, 2007

Dagens Mamsoutfit!

Mamsoutfit liten
-Volangkjol med resår i midjan. Mycket behändigt när midjans rondör är under påbyggnad.
-Randig tröja, som jag fick slita och dra i för att den inte skulle smita in i varenda liten airbag som jag införskaffat under vintern.
-Stayups... för dagen lagade med nagellack.
-Röda lackskor, som kan ta livet av vem som helst, genom att ta bort all blodcirkulation i tårna.
-Och så magtryckaren förståss... som gör att jag bara kan ytandas och som ger mig ett par extrabröst på ryggen... precis ovanför kanten. (Därav det relativt smala intrycket framifrån)

Shiiiiit.... jag är riktigt het.... halvt död, men het. :-)

Over and out/Mamselamsen, som inte är så jäkla hjulbent att hon måste stå med benen ikors.

8 Kommentarer:

Blogger Unknown tycker...

snyyyyyggt ;)

Själv brukar jag alltid säja att : "skulle jag ha smalare ben skulle jag vara hjulbent"

Så jag är glad att jag har lite "rondör" på benen

2:26 em  
Blogger Ilva tycker...

precis vad jag behövde-tack!

2:45 em  
Blogger MB tycker...

tjusiiiiiigt :-)

3:01 em  
Blogger Gagga tycker...

Och snart har du en ny tröja :)

3:52 em  
Anonymous Anonym tycker...

Måste säga att jag personligen föredrar den stilen framför leopardstilen. Men det är ju en smaksak. :)

6:16 em  
Blogger PGW tycker...

Du klär i älg :-)

6:56 em  
Blogger Frukostflingan tycker...

Inte visste jag att det var en halv älg du hade, trodde det var en krona! Den klär dig ;-)

10:25 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hahaha.... får se när nästa modeblogginlägg kommer? DÅ ska jag minsann ha "kissnödiga" ben!

Veronika: Man kan ju hal liiiite av det. :-)

PGW och Frukostflingan: Allt klär en skönhet.

10:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka