.

Mamselamsen

söndag, februari 18, 2007

Smärta! Uppdaterad!

Och då snackar jag inte lite vanlig huvudvärkssmärta.... jag snackar smäääärta!
Rygg
Vaknade i dag av att jag inte kunde vända mig i sängen. Ryggen skrek "Ligg still människa och tänk, så vi slipper vrida om alla tusen knivar som vi har framme här. Vi muskler i ryggen är svinförbannade på dig."

Jag tog mig till slut upp och med krum och sned rygg tog jag mig ut till köket. Och under den halvtimmen som det tog att genomföra detta, bestämde jag mig för att tillbringa lite mindre tid i soffan. Min rygg mår alltid skit när jag inte rör på mig. Min rygg... till skillnad från resten av kroppen, fullkomlig älskar att vara aktiv och böjas hit och dit.

Så från och med idag, ska det börja röras på sig. För mitt mål i livet är ju detta.
02375[1]
Och det vill till att ha en riktigt stark rygg för att kunna inta den ställningen... utan att fastna i den.

Over and out/Mamselamsen, som "skabara" innan promenden


Uppdaterad 9.50
Först visar hon upp sina rakade bröst.... sen visar hon upp sina rakade armhålor.... sen visar hon upp sina rakade mus... och nu visar hon upp sitt rakade huvud.
Brittan skallig
Jag tror hon är smygsponsrad av Gillette och håvar in miljoner. Hon är smart den bruden.

Mamsan igen.

6 Kommentarer:

Blogger Batbut tycker...

Och här är det tvärs om... jag tillbringar för lite tid i soffan, så nu har ryggen sagt tack&godnatt

10:33 fm  
Blogger Tankevågor tycker...

Men stackars dig! Massage? Varm vetekudde? Krya på dig så vi kan se fram emot att grensla en sån där hoj båda två och dra iväg när vi blir gamla! ;-)

10:37 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Batbut: Tänk om du och jag någon gång kan lära oss att det finns något som heter LAGOM!

LG: Jag ska nog bara röra lite på mig, så går det över.

11:16 fm  
Blogger Batbut tycker...

Vad sa Du Mamse? Lagom????? Vad betyder det? La gom? Munnen? På spanska?

12:37 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det där med rakade Britney, tycker lite synd om henne, det låter ju som en identitetskris modell större.

2:53 em  
Blogger Gagga tycker...

NÄÄÄJJJJJ!!! INTE RYGGEN!!!! Ha ont i ryggen är värre än det mesta. Vill inte att du ska ha det! Vill inte ha det själv igen!
Kram!

7:18 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka