.

Mamselamsen

fredag, februari 16, 2007

Jag och min tävlingsinstinkt. UPPDATERAD

Nu jäsiken ska här tävlas! Jag ser i Aftonbladet.... det jag alltid drömt om.... tävling i outfits!
Outfit
Så bli inte förvånade när jag kommer med ny mobiltelefon om nån vecka eller så.

Jag som är så vansinnigt "stylish" kan ju bara inte bli utan priser. Jag skickar in (kanske) den här bilden... allt är ju rätt.... kläderna, handväskan och posen. Alla de stora modebloggarna kan slänga sig i väggen.... för vem kan vara mer het än jag?
Het!
Over and out/Mamselamsen, som lägger champagnen på kylning


Uppdaterad
Och risken för att jag ska portas på catwalken är liten.... faktiskt helt noll. Så vill Ni ha mig där också... bara ring. Jag kan stolt visa upp både hängmage, hängrygg, hängbröst och hängknän.

14 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

En liten turban till det där så är mobilen definitivt din! :-)

10:39 fm  
Anonymous Anonym tycker...

As-Kalas :)

/Cian

10:41 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

PGW: Jag HAR turban!
Cian: Tack.... det stärker mitt självförtroende

10:46 fm  
Blogger Unknown tycker...

Alltså du kan ju konsten att ha rätt accessoarier ;)

/Cian

10:57 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Snyggaste posen och smartaste handväskan! Ingen slår det :)

11:05 fm  
Anonymous Anonym tycker...

*skrattar*

11:19 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hur snyggt som helst! Vem som helst kan ju se att den här modellen har stil. ;-)

Mobilen är helt klart din.

//Annelie som hittade hit av en slump

11:37 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Klart du vinner med den "handväskan" den är pricken över i´t. Haha...... Lycka till!!!

11:41 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Ett MYCKET bra beslut!!! (att porta de trådsmalaste) - Visserligen är min åsikt att de borde gå mera efter allmänt hälsotillstånd och göra en individuell undersökning på dem som har gränsvärden för att se om de är naturligt magra eller har ett annorektiskt förhållande till mat.

Mitt BMI ligger strax under 18, men jag äter som en häst! jag har helt enkelt en hög förbränning.

12:20 em  
Anonymous Anonym tycker...

för övrigt är det foto't helt underbart! Du vinner garanterat NågoT pris! ;-)

12:22 em  
Blogger Gagga tycker...

Har du inte skickat in än? Sökte förgäves ditt bidrag :)

12:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gagga: Hm... får se hur jag gör.

12:56 em  
Blogger ♥ Pia... tycker...

hahah ja det gör du säkert. ....haha

3:27 em  
Anonymous Anonym tycker...

Har du inga hängslen då?

5:09 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka