.

Mamselamsen

måndag, februari 19, 2007

Reklam... IGEN!

Ja, jag vet att jag tittar på alldeles för mycket TV nu för tiden.

Men jag är ganska fashinerad över TV-reklamen med den där Inuitkvinnan som tar upp rena barnkläder ur en vak. Inte just att hon tar upp kläderna..... jag är mer fashinerad över det som vi inte får se. Den sekvensen där hon häller i tvättmedlet.... jag skulle så gärna velat få se hur fan hon får tvättmedlet att stanna just vid hennes tvättvak.

Over and out/Mamselamsen, tebaks te TV:n igen

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

kanske hon bara sköljer sin tvätt där och har en maskin som gör det andra jobbet gömd nånstans...

12:01 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jamen, då är det ju falsk marknadsföring

11:02 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hon har naturligvis tvättat "på land" i en säck av (vad vet jag..)valrossmage eller nått.

Men går det att tvätta i iskallt vatten? 30 grader är ju faktiskt varmt i jämförelse. Ska nog testa...

:)

6:07 em  
Anonymous Anonym tycker...

Har jag också funderat över!

6:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Inte bara jag som "fundrat" alltså.

Valrossmage? Finns det inbyggd centrifug i sådan?

9:13 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka