.

Mamselamsen

söndag, februari 18, 2007

Nu ska vi skrämmas igen.

Tangentbordet är tydligen bland det snuskigaste vi har. Jösses så rädd jag blir då!

Vilken tur då att jag hittills bara har köpt skittangentbord, som hinner lägga av innan bacilluskerna har hunnit inta det helt.

Fast det blir värre med nästa, som ligger här och väntar på att någon kunnig människa ska installera det åt mig. Ett trådlöst!
Tangentbord liten
Jag får väl decinficera händerna innan jag börjar skriva eller så får jag väl trä på mig gummihandskarna som ligger i städskåpet. För jag vill ju inte att mitt tangentbord ska ge mig kräksjuka, gonorré eller tyfus.

Over and out/Mamselamsen, som trots allt tror på att lite skit rensar magen




Har kollat min mailbox för femtioelfte gången idag. Gör jag inte det, så är den snart full med spam. Men för en stund sedan var jag lite sugen på att öppna en del av mailen.... det var lite lockande faktiskt. Vem vill inte ha 2 500 000 dollar i plånkan, för sen köpa droger hejvilt och få ett fullödigt liv.
Mail

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

lite skit rensar magen... mycket skit gör en mätt!

låter nog bli att ta reda på precis vad som kan finnas i tangentbordet här...

=)

11:48 fm  
Anonymous Anonym tycker...

ser också, efter läsande här och där, att det finns fler humlor som lämnar kommentarer här...

din sida är väldigt rolig och kul tycker jag!

11:53 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan ovanför har en ålder av två år.... är du hennes barn? :-)

12:00 em  
Blogger Lilla B tycker...

Jag har köpt mig ett tangentbord helt i gummi. Det kan rullas ihop och stopps i handväskan. Om man nu skulle vilja det. Eller så kan man ta det med sig i i duschen och skrubba av. Alleles ljudlöst när man skriver. Jättepraktiskt!

12:28 em  
Blogger Humlan tycker...

Men vad i hela friden!!! Har jag fått en spökskrivare!?!?
/Den Humla som du har träffat ;)

5:01 em  
Blogger Ullton tycker...

Lite skit rensar magen och mycket blir man mätt av!
Från en som dagligen slickar på sitt tangentbordet..

6:48 em  
Blogger Hannele på Hisingen tycker...

Värre med mobiler..

11:10 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka