.

Mamselamsen

måndag, februari 19, 2007

Jag och många andra har ofta drivit med Britney Spears och hennes eskapader.

Men nu kommer jag att sluta med det, för jag tycker faktiskt synd om denna numera tragiska människa. Jag tror att hon mår skit... riktigt skit!

Hon har ju varit i rampljuset sedan hon började i Musse Pigg-show... eller vad det heter. Och sedan blev hon världsstjärna i puberteten. En världsstjärna som drog sig tillbaka en tid, för att sedan försöka komma tillbaka till samma nivå som innan... vilket inte funkade.

Desperationen över att inte vara lika stor som i tonåren, har emellanåt tagit sig absurda uttryck. Vilket fotografer och pressen självklart har utnyttjat.
britney-spears-rehab-face-gossip
Celebslam
Jag hoppas att Britney som aldrig fick tiden att vara barn/tonåring drar sig lite tillbaka och försöker hitta människan bakom stjärnan... och förstå att den människan inte behöver bli bekräftad av andra... hon är fin och bra ändå. Och att hon för stöd och hjälp av människor som inte tjänar pengar på hennes stjärnstatus.

Hon är faktiskt värd det.

Over and out/Mamselamsen, lite mammig

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jag håller med dig. Visst har hon satt sig i sitsen själv många gånger, men bra kan hon bara inte må.

9:20 fm  
Blogger l*eva tycker...

Stor RISK för att hon går samma öde till mötes, som Anna Nicole S?

Sen får man väl hoppas på, att bara HÄLFTEN är sant...av det som skrivs?

9:46 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hom har satt sig i situationen.... men varför?

Eva: Det hoppas jag verkligen... att hälften är sant alltså. :-)

9:48 fm  
Blogger Strumpstickan tycker...

Det första jag såg när jag kom in på msn's startsida idag var en bild av Britney med rakat huvud. Håret är nu till salu på auktion på E-bay och ligger just nu på 7 miljoner...

Världen är märklig och människor ännu mer...

11:43 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Inte sant.

12:20 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det var ju värst vad folk ska gräva och rota i kändisarnas privatliv.

Jag är övertygad om att Britney mfl hade mått mycket bättre om de slapp skvallerspalterna och snokande "medmänniskor".

9:17 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Enioreh: Fast som offentlig person, får man nog räkna med det. Men det kan väl finnas måtta.

Tyvärr tror jag att Britney har omgett sig med för många personer, som ser sin chans att dra nytta av henne också.

11:05 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Precis, det kan väl få finnas måtta.

Så varför ska alla spekulera och ha sig?

Det är väl alltid något att du har kommit till insikt. Nu ska alla andra göra det också..

8:43 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka