.

Mamselamsen

onsdag, februari 28, 2007

American idol har börjat igen...

och det tänker jag följa. Jag tycker om att se "gröngölingar" utvecklas till proffsiga artister. Men jag skiter i alla dessa uttagningar. Jag är så förbaskat trött på att se så många människor stå inför hela världen och förnedra sig.... även om vissa verkar vara komna från ett annat solsystem... "Solarus Falskus".

Jag gillar Simon Cowell skarpt, även om han är en rå sälle och gör sina dunderblundrar ibland.

Over and out/Mamselamsen

5 Kommentarer:

Blogger Ivana tycker...

Jag är smått kär i Simon men säg det inte till någon ;)

11:01 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det är jag också... men berätta inte det för min man. .-D

11:03 em  
Anonymous Anonym tycker...

Haha!! Jag sitter PRECIS och kollar ;)

11:04 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tycker att programmet är så jäkla tskigt, det sitter folk och skrattar åt ungdomar rakt i ansiktet. Fan, de har ingen som helst repsekt... sånt gör man ju bakom ryggen på folk! :)

12:12 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Christina: Jag kollar inte förrän de bästa är kvar.

Mickey: Exakt... och då skrattar man rått och pekar finger.

12:49 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka