.

Mamselamsen

torsdag, januari 25, 2007

Reklam i brevlådan.

Jag fattar inte att det kan löna sig att skicka ut kilovis med reklam till en sådan som jag. Jag kollar eventuellt var det kommer ifrån... och sen svisch ut i kassen till papperinsamlingen.
Pappersinsamling liten
Öppnar inga kuvert... kollar inte i några reklamblad.... bara ut med skiten.

Har jag riktig tur är inte papperna blanka och jag kan använda det som "tänne" i kakelugnen. Om inte, så är jag tvungen att bära ner det igen till kommande pappersinsamling.... kasse efter kasse.

Först upp till tredje våningen och sen hela vägen ner i källaren. Man kan inte säga annat än att reklammakarna håller mig i god form.

Over and out/Mamselamsen, som har fått upp flåset

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Kanske läge för en "ingen reklam"-skylt på dörren..?

4:17 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

På postlådan i så fall.... TRE våningar ner. :-)

4:49 em  
Anonymous Anonym tycker...

nejtack ingen reklam -skylt kanske?
förut hade vi typ femton kilo att kånka på varje månad, nu max ett kilo per gång, skillnad! och alltid finns det något direktaddresserat att lägga längst ner i komposthinken när det behövs ;-)

8:15 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka