.

Mamselamsen

fredag, januari 26, 2007

Nu när jag har tid......

brukar jag ibland dissekera min statcounträknare här. Och i och med att jag har reinkarnerats och ska starta någon form av nygammalt liv har jag även börjat fundera på vad jag ska jobba med i framtiden.

Jag vill ha ett jobb som är lugnt och där man har tid att ägna sig åt annat än att bara jobba. Och när jag då har gått igenom min räknare och kollat vilka företag som är inne på min blogg på arbetstid, vet jag precis vad jag vill jobba med.

Kalasjobb som finns över hela Sverige. Jobb inom det "företaget" vill jag också ha.

Vilket "företag"?

"Maj mouth iss siiiiild"!

Over and out/Mamselamsen, som minsann kan hålla en hemlighet

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Hahaha

Företaget där jag jobbar borde varit flitigt förekommande :)

Här har vi nånting som kallas frihet under aaaaansvar så får jag bara jobbet gjort kan jag göra en del privat..som att blogga ;)

2:41 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nja... det var nog inte riktigt det jobbet. .-)

2:49 em  
Anonymous Anonym tycker...

Samma här, frihet under ansvar och bloggar på arbetstid. Men här vill du INTE jobba! NOT! Spring om nån försöker rekrytera dej!

2:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Företaget jag menar, finns över HELA Sverige, ;-)

3:17 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det måste ju vara Telia eller Försäkringskassan eller arbetsförmedlingen? Det är iallafal tre ställen där jag vet att dom har mer paus än arbetstid =))

4:05 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hihihi... jag fick besök från regeringskansliet nyligen. Någon sökte på ordet ekivok! hihi.. Jag älskar att kolla ISP. hihi.

6:28 em  
Anonymous Anonym tycker...

FÖRETAG i hela
Sverige?
Bara det inte är Mc Donalds?

10:45 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag säger ingenting... men Ni har fel allihop! :-)

Men märk väl... jag skrev "företag"

10:58 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka