.

Mamselamsen

lördag, januari 27, 2007

"Äntligen sket farmor efter fjorton dagars förstoppning!" (länk)

En uppdatering av bloggen!!!!

Ok, hon kör slutspurten i skolan , hon spelar in sitt album, hon tränar med PT tre dagar i veckan, hon hajkar i bergen de andra dagarna (måste hålla kroppen i trim för att ryggen ska hålla), hon äter nyttigt, hon planerar sin hemkomst till Sverige i slutet av mars, hon pluggar, hon övar, hon rotfyller tänder, hon uppträder.................

Jag hoppas vid Gud att hon håller!

Jag kan skriva en massa annat om vad som händer och sägs på skolan.... men Nä, jag har lovat att knipa... så så får det bli.

Over and out/Mamselamsen, som vanligt stolt om än lite orolig mamma.



Uppdaterad efter en stund:
Jag var inne på hennes myspacesida och döm till min fnissiga förvåning.... allas vår Britney har blivit "vän" med Millan. Jösses... hahaha....det kan ju nästan jämställas med Carola.

2 Kommentarer:

Blogger Strumpstickan tycker...

Britney kanske har dåligt inflytande nu med allt partajande?

Kul grej!

9:54 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Aj då.... det måste jag genast meddela henne. :-D

10:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka