.

Mamselamsen

måndag, januari 15, 2007

Blogg!

Ett fenomen som snart skulle dö ut, sa någon för ett par år sedan.

Ha, vad jag är glad över att han eller om det var en hon, fick fel.

Blogg är något fantastiskt. Både här och bland kulisserna

Jag har lärt känna många underbara människor IRL och jag har lärt "känna" många via kommentarer, läsa bloggar och mail.

Tänk... utan "bloggeriet" hade inte detta kunnat hända.

Tack Jessica, för att du startade Mamselamsebloggen och fick mig att sluta skriva dagbok på Lunarstorm. :-)
Lunar

Over and out/Mamselamsen, som nyss öppnade ett fantastiskt mail

8 Kommentarer:

Blogger Lilla B tycker...

Och visst var det Inez Uusman som uttalade sig om Internet. "En fluga som snart går över". Jo, tjena....
Jag får tacka dig Mamselamsen för att du fixde till en blogg till mig!
Jag, trögot i Bergslagen, som häckade bland Expressenbloggarna.

9:33 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Och det var ju klart att "knäppo" som jag som skulle fixa över dig till blogger.

BTW.... Tack!

10:27 em  
Anonymous Anonym tycker...

Lunarstorm känns som en hel eon sedan... *grin*

11:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nickar instämmande!

11:14 em  
Blogger Lillasyster tycker...

Har aldrig ens varit inne på Lunarstorm - trodde att det mest bara var ungar som hängde där *fniss*

9:59 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Josephine: Visst är det. Jag försökte komma in igår... men har glömt bort inloggningen.

Anne-Maj: Hurra för bloggar. Jan G. kan ta sig i brasan.

Ann-Charlotte: Det är det nog mest. Men då när jag var med, var det mest för att kunna hålla kontakt med Millan.

10:06 fm  
Anonymous Anonym tycker...

hihi, började du din bana på lunarstorm..och jag som tycker jag är för vuxen för det...

12:26 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Irmeli: Japp, så barnslig är jag. :-)

1:37 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka