.

Mamselamsen

lördag, november 25, 2006

Vi får se vem som har fel.

E24 uppmuntrar i princip folk till att placera sina pengar i aktier. Men jag går fan inte på det snacket. Någon har sagt en gång, att så fort media skriver om att det är skitbra att köpa aktier, är nedgången nära.

Jag säger: SÄLJ!

Svajjigt i USA, svajjig börs och att dollarn har rasat så jäkligt att man kunde köpa den idag för 7,07 kronor ger mig kalla kårar över hela kroppen.

Men vi får se nästa år vem som hade fel.

Over and out/Mamselamsen, med sitt lilla sparande på ett helt vanligt bankkonto nu.

2 Kommentarer:

Blogger Vonkis tycker...

Om jag visste att jag hade jobb till våren skulle jag nog köpa lite dollars snart. Men vill ju inte köpa nu och riskera att tvingas sälja dem till underpris.

Vill ha jobb.
Nu!

8:39 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vonkis: jag kan bara inte tänka mig att de går unde sju konor.

9:02 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka