.

Mamselamsen

tisdag, oktober 10, 2006

Vill inte... vill inte... vill inte!

Vill inte gå till tandhygienisten imorgon!

Jag vill inte att hon ska gräva, krafsa och kräla i mina två tandfickor i överkäken och sen berätta för mig: "Det är inte frågan om om du kommer att tappa dessa tänder, utan när"!

Klockan 7.45 imorgonbitti ligger jag i stolen och betalar för att denna torterare ska skrämma livet ur mig.

Fast egentligen vill hon väl... och jag har varit mycket flitig med både tandborste och mellanrumstandborstar, så nån kredit ska jag väl få.

Over and out/Mamselamsen, som överger Marianne Fredriksson och tar Michael Connelly som sängpartner i natt istället

3 Kommentarer:

Blogger Lena tycker...

Är man riktigt duktig med mellanrumsborstar och tandtråd kan faktiskt få guldstjärna hos tandhygienisten ;-) Lycka till i morgon.

10:49 em  
Blogger Linda tycker...

Lycka till! Du kanske till och med får ett bokmärke/stycke efteråt, om du varit riktigt duktig :)

11:27 em  
Blogger crrly tycker...

Tandhygienisten är f-n värre tandplågare än tandläkaren.

4:53 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka