.

Mamselamsen

torsdag, oktober 12, 2006

Tror Ni jag har börjat än?

Nix!

Stephan ringde för två timmar sedan och sa att jag var tvungen att snabbt som fan komma över till Mamsans.... folk ut på gatan.

Jag sprang som en idiot dit.... inget särskilt mycket folk. Men syrran och hennes sambo stod där... de var på väg till Eskilstuna och svängde inom här.

Snacka om att jag fick sätta mig ner och försöka trycka ner adrenalinet som pumpade på högvarv.... lunch och sen gick vi hem till mig och fikade.

Nu har de åkt och jag ska jaga upp mig lite igen så jag verkligen tar tag i dammsugaren.

Over and out/Mamselamsen, en mästare på att skjuta upp städning

10 Kommentarer:

Blogger Vonkis tycker...

Det är klart att städningen skjuts upp, kan ju inte göra allt roligt på en gång...

12:56 em  
Blogger Humlan tycker...

Jamen, det är väl nyttigt att se att ni inte har det perfekt jämt, så slipper de känna sig stressade för att de ska klara av karriär, socialt liv och ha ett perfekt städat hem med hemlagad mat och nystrukna kläder...
Slappna av, ta det värsta och orka med att ha trevligt istället!

1:06 em  
Blogger Unknown tycker...

Får han verkligen stressa upp dej så där ostraffat???

1:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vilding: Man GÖR det faktiskt inte ostraffat. *allvarlig*

1:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

du med städningen..
jag med plugget.. ringde syrran och pratade bort en stund..

2:05 em  
Blogger Unknown tycker...

Då får han blodpudding ikväll medans ni andra festar till....

*lämpligt straff tycker jag*

2:09 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Du vilding: När jag menade ostraffat.... då menade jag mig själv. Jag klarar inte sånt längre.

2:16 em  
Blogger Unknown tycker...

Jag menade att Stephan lurade ner dej till Mamsans..

2:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Asch... den... han kommer att få på f...n när han kommer hem. :-)

4:57 em  
Blogger Lillasnuttan tycker...

Framme!
Diskbänken är skinande ren.

6:48 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka