.

Mamselamsen

torsdag, oktober 12, 2006

Jösses.... Jessica med sällskap kommer ikväll! UPPDATERAD!

Dammsuga... damma... tvätta.... diska.... bädda rent... ansa Hälge... fixa käk... hänga upp kläderna som ligger på golvet... vattna blommorna (alla två)... fylla på värmeljus.... skriva gratulationskort... skyffla undan all resterande smutstvätt på vinden... borsta grävlingarna... ställa tillbaka alla schackpjäser som kattorna lekt med.... linneduk på bordet........

.... och duscha!

Over and out/Mamselamsen, som börjar i en änden av lägenheten.




Ja, det är alltså de här grävlingarna som jag ska borsta.
Grävlingar liten
Upplysningsvis till alla Er som tänkte på bäver. :-D

7 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Grävlingarna ..?

11:00 fm  
Blogger Unknown tycker...

Frågar samma som PGW...grävlingar?

Med sällskap?? Nån blivande svärson kanske?? :)

Då kanske inte du jobbar imorgon?? :(

11:08 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag lägger ut ett foto på grävlingarna.

Jag jobbar imorgon... ungdomarna ska på turné.

11:10 fm  
Blogger Positivt tänkande tycker...

Tänk om kissarna är mitt inne i en viktig schack-match?

11:18 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Glöm inte smågodis och mjölk... :-)

12:34 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Blinbling: Smarta är de... men inte SÅ smarta!

Jessica: Finns redan hemma! Bra va?

12:45 em  
Blogger Vonkis tycker...

Bäver? Jag? Inte alls...

12:55 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka