.

Mamselamsen

onsdag, oktober 11, 2006

Se upp!

Nu har jag fått ett mail från "Nordea", som vill att jag ska göra något åt säkerheten på min Internetbank.... skriva in inloggning och så.
Bluff
Nu vet ju alla att jag inte har någon Internetbank.... så den gubben gick inte.

Jag försökte maila tillbaka och skriva att de fick "skit på tummen" genom att skicka ett sånt mail till just mig. Mailet kom tillbaka, för adressen fanns inte!

Så... bluffmail på gång alltså.

Over and out/Mamselamsen, ständigt misstänksam

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Hihihi.. Dom på TV programmet "Login" i gårkväll sa att banker skickar aldrig såna mejl.

9:54 fm  
Anonymous Anonym tycker...

....och så väljer de att skicka ett mail till DEJ av alla människor - du som har ett sånt stort kontaktnät och såå många bloggläsare. Ett enfaldigt hurra för detta initiativ:-)Det är ju för hemskt att man ALLTID måste vara på sin vakt

10:39 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anne-maj: Jag trodde väl det.

anonymous: Visst är det hemskt... jag ska ta mig fan flytta ut i skogen och leva på kottar och kärlek.

10:45 fm  
Anonymous Anonym tycker...

....skogen - där vimlar det ju av galning som skjuter gamla gubbar = jäagre och stjäl deras vapen....det blir ju "pengarna eller livet" annars är ju idén fin:-)

11:17 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Fast han skjuter visst bara jägare... och DET är inte vi.

12:47 em  
Anonymous Anonym tycker...

Om en "jägare" kan missta en annan jägare (som till råga på allt har ett orange band krin mössan) för en ÄLG:-):-):-)!!!!!...då går ingen säker

5:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ok... då hoppas jag de får tag p honom innan kottarna väntar på mig.

Eller tillhör han de som dog?

5:35 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka