.

Mamselamsen

lördag, oktober 21, 2006

Jag hann inte!

Jag skulle ha lagt ut lite smaskiga bilder på vår lördagsmat. Men som sagt... jag hann inte.
lördagsmat2 liten
Vi var så vansinnigt hungriga, så vi kastade oss över denna dåvarande nyttiga gryta, bestående av "Vinetnamesiska frysta grönsaker", fläskfilé, en skvätt kaffegrädde som fanns i kylskåpet och detta.
lördagsmat2 (1) liten
Men jag lovar... det såg Gudomligt ut och smakade likaledes.

Jag älskar bambuskott!

Over and out/Mamselamsen, ensam hemma... hurra!

9 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

jag gillar mixen mellan vietnamesiskt o italienskt, kom du pa den sedan du sett bilderna pa bambun som vaxer nedanfor mitt hus? (btw.kolla mailen)

6:20 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva: Sjäääälvklart! Du är ju min förebild.

6:58 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tomt i mailboxen!

6:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nä, bilden var perfekt! Ger stort plats för fantasin med hjälp av din beskrivning......

7:04 em  
Blogger Ilva tycker...

har skickat igen

7:10 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anne-Maj: Vilken tur då.

Ilva: Nix... inget.

7:28 em  
Blogger Ilva tycker...

kolla i spamkorgen!

7:51 em  
Blogger Ivana tycker...

Åh vad gott det lät! *springer iväg till köket*

7:54 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva: Min skräppost tömmer sig självt... så den är ständigt tom.

Ivana: Ja, gör det.

8:01 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka