.

Mamselamsen

onsdag, oktober 18, 2006

Jag letade efter ett A5 kuvert i skrivbordet....

men hittade den här.
Fickkniv liten
Fullständigt fascinerad fällde jag ut alla bladen. Vad ska jag ha dem till? Korkskruven och nagelfilen.... "got it".... men resten?????

Förstoringsglas och olika sågar???

Jag undrar hur de tänkte på STF när de delade ut dylika konstifika grejor från "Swiss army type"... made in China!

På något vis fattas det en ögonfransböjare.

Ja... humhum.... kuvert var det ja.

Over and out/Mamselamsen, med många dolda skatter... tydligen

5 Kommentarer:

Blogger Humlan tycker...

Jag har någon liknande... man kan fälla ut de mest konstiga grejer och undra; När???

8:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Exactly!

9:05 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det är en väldigt manlig bra-att-ha-grej! (Åtminstone är det min erfarenhet!) Men själv har jag aldrig förstått meningen med alla pryttlarna..!

11:05 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Eva: Undrar varför jag dåhar den i mitt skrivbord. :-)

8:28 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Dom är ju jättebra!! Jag använder alla mina verktyg, utom den mystiska allroundkroken som inte ens försäljaren visste vad man skulle ha till.

/PGW

12:40 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka