.

Mamselamsen

fredag, oktober 20, 2006

Elsa skadad!

Jag har redan varit på djurkliniken idag.

I natt när Ebba och Elsa for runt som torra skinn, lyckades de välta strykbrädan och förmodligen hamnade Elsa under den. Och när jag kom upp i morse, gick hon på tre ben. Ena frambenet hängde som en trasa på henne.

Vår underbara djurklinik tog emot oss på direkten och de trodde att hon stukat frambenet. Sackars lilla kraken. Blir det inte bättre med antiinflammatoriskt till på måndag ska hon röntgas.

Och jag.... jag är luuuuugn!

Nä, fan heller... nerverna sitter utanpå kroppen. Jag klarar ingen stress överhuvudtaget längre.

Men nu har jag bäddat ner Elsa och jag måste iväg och jobba.

Over and out/Mamselamsen, inte sig själv

11 Kommentarer:

Blogger Monica med yffen tycker...

Stackars Elsa då! Hoppas att hon kryar på sig snabbt.

9:10 fm  
Blogger schmut tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

10:14 fm  
Blogger schmut tycker...

aj aj aj.
det är synd att katter inte inser sina begränsningar, kan beodras i säng bums eller använda kryckor.

10:15 fm  
Blogger Fru Choklad tycker...

Men stackars lilla kisse! Hoppas verkligen att hon kryar på sig pronto!

10:58 fm  
Anonymous Anonym tycker...

stackars missen... ju.

11:13 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Stackars liten kisse!!!!! Och stackars matte också! Jag vet ju själv vilken ångest man får när ens kissebarn mår dåligt.

12:53 em  
Anonymous Anonym tycker...

Stackars liten... Hoppas det läker fort så att hon kan busa igen!

2:37 em  
Anonymous Anonym tycker...

*avgrundsvrål*
NOOOOOOOOOOOOO! :'(
Hoppas hon kryar på sig snabbt. :(

2:58 em  
Anonymous Anonym tycker...

Stackars kissen
Stackars dig också.

4:11 em  
Blogger crrly tycker...

Å, lillan!!!! :-o Krama henne försiktigt från mig!!

5:09 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaa, det är synd om henne!

6:44 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka