.

Mamselamsen

lördag, oktober 21, 2006

Jösses, att jag aldrig lär mig!

Jag tror att det finns någon däruppe som gör sitt, när det som mest behövs.

Troende har jag alltid varit även om jag är stark motståndare till religion... och att jag sviktat lite den sista tiden. Men händelser igår och mailet idag har övertygat mig om att det finns en mening med allt.

Så nu när allt ser positivt ut igen, kan jag bara spä på det hela med att Elsa går på fyra ben igen, även om hon haltar betänkligt.

Over and out/Mamselamsen, som studsar igen efter en riktigt jävla downperiod.

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Så skönt, att höra...*men att vara på G igen...räcker med lilla g* Glöm nu inte det!

12:13 em  
Anonymous Anonym tycker...

Kanske kan hålla med dig, det finns kanske Någon. Men Han väljer jävligt noga ut vilka han vill hjälpa och stötta. Är det så fair och är det någon att sätta sin tro till? Jag tror inte det.

1:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Eva: lilla g räcker gott. Fast egentligen är det inget G alls. :-)

Sandra: jag tänker inte så mycket på det hela förrän saker och ting löser sig. Och hittils har det alltid gjort det... på det ena eller det andra sättet.

2:27 em  
Anonymous Anonym tycker...

Sympatiserar med dig. Har haft liknande upplevelse sista tiden. Lite oväntade ljusglimtar som tagit mig upp ur en negativ spiral! Det krävs inte så mycket för att få tillbaka energin! Man blir glad för så lite när man varit där "nere".

Grattis! :) Ta tillvara på de goda stunderna!

2:59 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mia: Snacka om att vi ska!

3:54 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ja det kan ske under!

7:05 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

aane-maj: Jaa, det verkar så.

7:29 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka