.

Mamselamsen

torsdag, september 28, 2006

Nu ska vi skrämmas igen! UPPDATERAD!

Nu är det våra handväskor som vi ska bli skiträdda för. De lär ju krylla av bakterier.

Sen ska vi vara rädda för:
-Bollhav
-Handtag
-Krämer
-Våra tangentbord
-Mobiltelefoner
-Handtagen på kundvagnarna
-Slipsar lär visst vara bakteriehärdar också.
-Disktrasan
-Toan
-Falukorven

Och sedan borde vi nog bli riktigt rädda för oss själva, då vi faktiskt består av ett helt kilo bakterier

Fast...visst... om jag kan köra med att min handväska är en bakteriehärd och med gott samvete kan köpa en ny varje månad... då tänker i allafall jag gå på det! :-)

Over and out/Mamselamsen, som önskar en ny GULD-väska i julklapp... varför berättar jag senare.


Uppdaterad 8.10
Överst på min önskalista till jul, är en ny vansinnig GULD-väska!
Min söndriga guldis liten
Våra små älsklingar här, har under natten roat sig med att gnaga på min favorit-guldis! Alla tofsarna låg på golvet när jag kom upp idag. *suckar*. Jag är glad att de inte gav sig på kuvertet som sticker upp. Mitt skadestånd!!!

Elsa och Ebba behöver få gå ut som vanliga kattor och jaga råttor. *ler mystifikt*

Over and out/Mamselamsen, som nu ska göra sig vacker.... vackrare.

7 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Jamen det är ju perfekt! Vi måste köpa nya handväskor hela tiden ju! HIhihihi! *skuttar lyckligt iväg till närmaste väskbutik*

8:05 fm  
Blogger PGW tycker...

Har katterna tuggat på din guldväska?! Gör väskor av katterna och guldspraya dem! Förbaskade katter!!!

8:44 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Dina katter kan komma hit och assistera Moa, hon brukar släpa hem döda djur, in i huset. Men Moa kanske är inte bra förebild för dina katter? *s*

8:52 fm  
Blogger schmut tycker...

äter man guld så blir man mer värd - enkel kattlogik.

11:11 fm  
Blogger Linda tycker...

Där var en underton... Undras var de ska få gå ut...

1:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

Eller morgonstund har guld i mun...

Men hon är ju vegan...
betyder det att guldväskan inte var riktigt läder ;-)

1:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tänk om väskryckarna blir sjuka av virus på handväskan. Då kanske man bötfälls om man bär handväska i "ont uppsåt". Bäst att hålla väskan ren.

7:26 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka