.

Mamselamsen

torsdag, augusti 24, 2006

Det slog mig en sak....

när jag klev ut från duschen och såg mig själv i spegeln.

Kändisar har ett tufft liv!

När de är 15 ska de se ut som 23,
När de är 20 ska de se ut som 23.
När de är 30 ska de se ut som 23.
När de är 40 ska de se ut som 23.
När de är 50 ska de se ut som 23.
När de är 60 ska de..................

Vilken jäkla tur att jag inte är kändis utan kan få vara en Mamselams på 52 med allt vad det vill säga av hängknän och semaforöverarmar.

Over and out/Mamselamsen, hur glad som helst

3 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Ja, ingen visslar i alla fall...

10:28 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hängknän?? Va fasiken, jag är då äldre än dej,, men,,hängknän? Är det tuttarna som döljer knäna eller?

11:54 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad... Nä inte nån!

Rita: De är någon liten konstig valk som har bildats övanför knäna. Tuttarna? Inte än? :-)

7:05 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka