.

Mamselamsen

torsdag, augusti 24, 2006

Igen!

Klonk... klonk...klonkklonk... klonk... klonketiklonk! (Varenda ackord satt som en smäck)

Ny musik från Hollywood!

Nu får Ni ursäkta om jag svär.... men Satan i gatan vilken låt Millan spelade över telefonen. Hon skrev den häromdagen och trots att hon var helt nyvaken när jag ringde, plockade hon fram keyborden och spelade för mig. (Ingen playback här inte)

Den heter "Emelie" och är så sorgsen, så jag bara döööör! Självklart finns det en bakgrundshistoria till de hela... och jag är jäkligt glad att den inte handlar om henne, som alla de andra låtarna gör.

Over and out/Mamselmsen, nynnar fortfarande

3 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sandra: Den finns än så länge bara på notpapper.

8:29 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Annars har du en fin låt här som jag vet att du gillar:
http://www.o-zander.se/jul/julafton.html

8:31 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad: Snacka om att jag önskar att JAG skrivit den låten.

JUL... hurra!

8:50 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka