.

Mamselamsen

torsdag, augusti 24, 2006

Jag har gett oinspirationen ett ansikte idag.

Jag hade tänkt att skriva om
- Kinesen i Kalmar
- Mina planer under det kommande året
- Vad jag tror om Börsen
- Vad som händer på onsdag
- Hur den förbannade sopmaskinen väckte mig i morse.... igen!
- Om hur kommunen huxflux börjar prata om äldreboende... efter att den 91-åriga tanten tagit livet av sig
- att jag redan köpt årets första julklapp
- hur länge man kan använda ett par jeans, innan man måste tvätta dem
- ......

Men nä.... har inte lust. Jag går och hänger tvätt istället.

Over and out/Mamselamsen, "blank"

11 Kommentarer:

Blogger Nemo tycker...

"Kinesen i Kalmar"... just can't wait...den vill jag höra om...please

9:10 fm  
Blogger Meeri tycker...

Mitt i prick. Mina vänner köpte en bok till mig för flera år sen där de tyckte att jag skulle skriva ner alla mina frågor som jag alltid har. En är just hur länge man kan ha jeansen utan att tvätta dem. Varför har man ögonbryn? Vart tar pruttarna vägen när man inte släpper ut dem? Ja, du förstår...

9:11 fm  
Blogger Bloggblad tycker...

Jag är tacksam över att du hängde tvätten!

1:45 em  
Blogger Ullton tycker...

Ska ha Paris återförening i kväll, kom förbi om du har lust. Det blir ett par tjejer 2 baginbox, massa cigg, helt instängda i ett vackert lusthus. Som robinsson fast ändå inte liksom..

4:30 em  
Blogger Ullton tycker...

så får du ngt att blogga om menar jag..

4:31 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tänk vad inspirationen kan vara jååångt borta ibland, ofta!

4:52 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

nemo: Inte alls särskilt spännande. Bara en multimiljardär.

Meeri: Såå.. hur länge kan man använda jeans innan det blir äckligt.

Bloggblad: Jag med.

Ullton: Je viens!!

Rita: Jaa... idag var den i allfall helt noll.

5:28 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vissa började prata äldreboende i Januari iår...... Funderar fortfarande på om jag ska köpa macka eller bokstäver nästa gång!

10:15 em  
Blogger Meeri tycker...

Jag håller på att undersöka saken på min blogg nu. Jag återkommer. Jag är innerst inne lite rädd att jag är en lortgris :P

1:51 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Orreforsaren: Jag vet att VISSA gjorde det... jag håller på dig.

4:06 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Orreforsaren: Men Ni är ju inte ensamma.

4:07 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka