.

Mamselamsen

tisdag, augusti 22, 2006

Hur jäkla mallig är inte jag?

Syrran kan allt om datorer, men ikväll har vi suttit i två timmar över telefonen... och jag har hjälpt/lärt henne att få in foton på bloggen och skaffa en räknare. Satan... jag är bara bäst! *gör vågen*
Bild 182
Inte ett endaste poäng har jag i systemvetenskap eller datorteknik... om man inte räknar de fjönsiga fem poäng jag har i ADB, som jag inte fick förrän jag med nöd och näppe klarade omtentan.

Hur som helst... ikväll är jag oövervinnerlig.

Over and out/Mamselamsen, med sin gamla vanliga hybris

11 Kommentarer:

Blogger Dakota tycker...

bra jobbat Mamselamsen! :)

10:53 em  
Anonymous Anonym tycker...

Kan du inte lära mej oxå?

Lr tycker du att jag ska vara kvar på msn?

Finns det bara på svengelska?

10:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

MSN????

Jag har bar ICQ?

Dakota: Japp.... skitstolt är jag!

11:06 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Men jösses vilken tid du måste lagt ner på det där... att scanna och greja tar ju evigheter.

11:11 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Fast jag älskar gamla svartvita bilder. Frusna ögonblick från förr.

11:12 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Scanningen har min far gjort.... jag bara fick en CD-rom igår.

11:18 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ja men snälla, funkar bloggen bra?
Funderar starkt på att byta. Men en annan är inte så bra på engelska. Finns det någon översättning någonstans?

11:44 em  
Blogger Lilla B tycker...

Du får skaffa en räknare till! En som räknar in alla hjälpa bloggare.

6:49 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tina : Nu fattar jag: Nej för tusan lämna MNS och skaffa en RIKTIG blogg. Jag kan ju inte kommentera på MSN.

Fråga lilla b vad som hände när hon slutade blogga på expressen. Jag tror hon fick en massa nya läsare när hon övegick till blogger.

Om du mailar mig, kan jag starta en blogg till dig. Det är gjort på tre minuter.

7:12 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

lilla b: *skrattar*

7:12 fm  
Blogger Lilla B tycker...

Till Tina:
Lyd mamsans råd och häv iväg dig illa kvickt till Blogger!!!

Jag fick först välbehövlig spark i häcken när jag var trög inför flytten och sen jättebra starthjälp. Läsekretsen blir större, kommentarerna fler. Mycket roligare, helt enkelt.
Dessutom är bloggens layout bättre än på MSN eller Expressen där jag var tidigare.

Slutsats: Byt!! Nu!!

10:02 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka