.

Mamselamsen

torsdag, augusti 24, 2006

Jag visste väl att det fattades något i min garderob!

En gäst kom idag på förmiddagen och visade upp vad hon hade shoppat... bl.a. ett par blekrosa plyshbyxor. Då slog det mig att jag faktiskt inte har några som helst myyyyskläder, om man inte räknar morgonrocken. Så självklart rymde jag från Mamsans i tio minuter och köpte exakt likadana... och jackan.

När jag har duschat...smörjt... och stylat håret, ska jag försöka prestera ett sånt där foto med kissnödiga ben, som alla modebloggare tar på sig själva.

Mamselamsen, som ska myyyysa järnet ikväll.

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Ha ha kissnödiga ben! Ja det är inte lätt att få till det alldeles ensam framför spegeln.. Skulle ha en slav som ordnade det där!
Tack för titten o välkommen in hos mig!

5:34 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

mie: jamen... jag har kollat din blogg... du HAR ju inga kissnödiga ben.

5:43 em  
Anonymous Anonym tycker...

Om du har handlat dem på Hennes så har jag likadana. Och de är hur myyyyyyysiga som helst. Jag lovar.

Jag höll nämligen på att inte komma till jobbet i dag, så mysigt var det.

5:47 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tina: Nä, jag köpte mina på Lindex. Jag har ju bara 15 meter dit. :-)

5:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vilken tur!

7:36 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mie: Helt klart! :-D

8:54 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka