.

Mamselamsen

fredag, juli 28, 2006

Vet Ni när jag blir som tröttast?

Det är när jag inte får springa som en stressad utter hela dagen på "Mamsans", utan det blir ett litet "brejk" emellanåt och jag hinner känna efter hur trött jag är.

Vi hade inte mycket att göra mellan halv fem och fem idag och det var knappt jag tog mig hem på mina vansinnigt trötta ben, som redan tagit fredagsledigt.

Så fullt ös hela dagen håller Mamselamsen i trim!

Over and out/Mamselamsen, med ben som lagt av för dagen

9 Kommentarer:

Blogger SixesAndSevens tycker...

Att du orkar! I denna värme... jag skulle ha dormat av för länge sen.
*Imponerad*

6:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gamla käringar på lite drygt femtio... de är sega de! :-)

6:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

Bara lille göbben blir bättre så kommer jag och hjälper er. Har ju friår just nu och ska inte tillbaka till jobbet förrän
1/4-2007. Jag gör minsta möjliga på dagarna tycker det är läskigt att svettas och det droppar ner i ögonen. Det har faktiskt hänt en gång denna månaden redan. Det var när jag skulle hjälpa mina döttrar att flytta.
Så jag lider med dej. Fullt ös är bäst, när man inte hinner tänka efter.

6:26 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

tina: Jag skulle vilja ha ständiga friår. Kan man få det? :-)

6:42 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag tänkte faktiskt förlänga mitt friår när det går ut. Tror du att det går? ??

7:33 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Om det går, ska jag begära friår av min chef.... Stehan. :-)

8:19 em  
Anonymous Anonym tycker...

hahaha..... Lycka till!

8:25 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag håller med absolut - ska man jobba i servering ska det vara fullt ös hela tiden så man inte hinner känna efter... Gäller säkert i alla yrken, men jag har inte så mycket att jämföra med - hela min vuxna yrkeskarriär består av caféägande :-)

10:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det är så det brukar vara. Under tiden man håller igång så är det ingen fara, men så fort man sätter sig ner så faller kroppen i koma.

2:08 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka