.

Mamselamsen

fredag, juli 28, 2006

Valet närmar sig!

Men det vete fanken om jag skulle lägga min röst på ett parti som har Linda Rosing som partiledare. Tanken är ju lite gullig... kvinnofridsväktare på tunnelbanan (i Stockholm)

Men hallå! Resten av Sverige då? Begås det bara våldtäkter i Stockholm?

Sen är det ju inte bara det. Bärandes på lite bakgrundsfakta om denna bruttan, innan hon blev "Big Brother Linda" med hela svenska folket, gör att jag nog inte kommer att överväga detta parti ens. . Ja, jag vet att ingen ska vara dömd i all evighet, men jag har väldigt svårt att ta henne seriöst, när man läst och sett i media hur hon pumpat upp läpparna, bantat offenligt för att platsa i Playboy o.s.v. Jag ser detta bara som ännu ett sätt att få stanna kvar i rampljuset en liten stund till.

Jag väljer i så fall hellre "Kärlekspartiet" som finns/fanns i Nybban. Eller varför inte "Vinterbadarna" i Emmaboda

Over and out/Mamselamsen, som tycker att det är synd att Don Juan inte lever och kan bli partiledare för partiet "Absolut mongami"

13 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

haha jag blev tvungen att kolla almanackan...neej det är inte första aprilos..

8:01 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nix... här handlar det om seriösa grejor. :-)

8:21 fm  
Blogger Unknown tycker...

Ska Linda Rosing starta ett parti??

Hoppalopp....!! Vette fasiken om folk inte röstar på det bara för att det inte finns några vettiga alternativ bland de etablerade partierna...

Jo jag måste berätta innan jag glömmer bort det..

Du gjorde intryck på Vilding :)

Dagen efter att vi hade varit hos er så när vi satte oss i bilen frågade han om vi skulle åka till pannkakorna igen :)

9:00 fm  
Blogger Tankevågor tycker...

Det dyker alltid upp några konstiga partier vid sidan om. Det hör ju till valcirkusen. Visste inte att hon var på G att starta ett parti. Har också svårt att se henne som seriös.

9:20 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Vinterbadarna... :-/ Fy, jag får bröstsmärtor av att bada mitt i sommaren.

9:51 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Linda Rosing-partiet:

Större läppar och mer silikon till folket!

*nej fy, nu var jag elak...*

10:21 fm  
Blogger Nemo tycker...

Så dräpande tragiskt att
1. Expressen skriver om skiten
2. Att det säljer lösnummer som som bensin i helvetet

11:54 fm  
Blogger Unknown tycker...

Usch, jag blir helt nervös. Är det inte så att Aftonbladet vill sälja fler nummer bara. Snälla säg att det är så...

11:57 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Kan möjligen ett par maffiga tuttar bana vägen i politiken???

2:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vilding: Hihi... den killen begär inte mycket.

LG: Mm...

Honken: Fast jag tor inte de har badadt så himla mycket i sina dagar.

Nemo: Tur att man kan läsa gratis på nätet.

Dorran : Förmodligen... men lite sant är det nog

Tss: Nja... jag vet inte om Gudrun Shyman har/hade så himla maffiga behag.

5:28 em  
Anonymous Anonym tycker...

Men jag då????

9:01 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Orreforsaren: Dig kan jag tänka mig att rösta på.... för du är väl ingen Bimbo?

7:45 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

4:27 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka