.

Mamselamsen

torsdag, juli 27, 2006

Livet är så himla konstigt.

1. Jag börjar vänja mig med att vara dyngsvettig hela dagarna. Så nu kan jag ge mig fan på att det kommer att bli svalt i fortsättningen, så jag måste klaga på det. :-)

2 Jag har katthår i naveln, istället för vanligt ordinärt navelludd.

3. Jag ska alltså bli en "skrynklare".

4. Jag har ofrivilligt nästan slutat röka.

5. Jag diskar inte, nu för tiden, förrän disken själv går in och ställer sig i maskinen.

6. Nu har jag pengar i plånboken, men jag hinner inte göra av med dem.

7. Jag ska på kubbfest på Kennelklubben.

Livet är allt lite konstigt... men spännande.

Over and out/Mamselamsen, som nu ska idka en av dagens två höjdpunkter.... duschen!

6 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

Speciellt punkt no 7 later SPANNANDE! vilken helkvall! vov

5:38 em  
Anonymous Anonym tycker...

Visst är det spännande!

5:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva: Snacka om det är. Gissa vilka motspelarna är?

Rita: Jaa.. och oförutsägbart.

6:16 em  
Blogger Humlan tycker...

Och tack och lov för att det ÄR konstigt, förvånande och oförutsägbart!

8:01 em  
Anonymous Anonym tycker...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

3:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

2:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka