.

Mamselamsen

torsdag, juli 27, 2006

Den där fantastiska jordens dragningskraft.

För fantastisk är den.... för oss alla. Tänk om den inte hade funnit, hur jordnära skulle vi egentligen varit då? (Jaja, det finns ju vissa i världen som den inte biter på, de svävar hejvilt ute i det blå.)

Men hur som helst, jag upptäckte något alldeles fantastiskt med denna dragningskraft idag.

Varje morgon, sminkar jag mig och varje kväll sminkar jag av mig med medel som svider fan i ögonen. Men det svidandet är borta nu, för varje kväll när jag sminkar av mig, torkar jag bara av kinderna... för det är där sminket sitter efter en dag på jobbet. Och det måste väl bero på jorden dragningskraft?

Over and out/Mamelamsen, avsminkad, avklädd och avmätt

7 Kommentarer:

Blogger Humlan tycker...

Avmätt???

Jasså, är det därför jag inte kan ha mascara längre! Det blir bara mörka ringar under ögonen...

8:08 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Asch... ville bara hitta ännu ett or med av-
:-D

8:23 em  
Anonymous Anonym tycker...

På mig är det något annat som drabbats av jordens dragningskraft än just mascaran och den kan man ju iallafall bättra."Morskan"

10:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Morskan: Men push-up finns ju alltid. .-)

11:06 em  
Anonymous Anonym tycker...

JA!Tack gud för push up!!!"Morskan"

2:41 em  
Anonymous Anonym tycker...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

9:47 fm  
Anonymous Anonym tycker...

I like it! Good job. Go on.
»

5:05 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka