.

Mamselamsen

måndag, juli 17, 2006

Om Ni inte hör av mig mer idag...

så har jag blivit uppslukad av denna.
Redouteliten
Jag ska beväpna mig med penna och kaffe och sen ska här kryssas av bara fanken. Små kryss för lite snyggt och stora kryss för "vill ha". Sätter jag sen en rund ring runt krysset, betyder det att jag vill att Stephan ska köpa det till mig. För själv köper jag inte längre från La Redoute... storlekarna är fullständigt galna. (Galna= ibland stora, ibland pyttesmå)

Men kryssa ska jag!

Over and out/Mamselamsen, som känner sig som ett litet barn med en leksakskatalog inför julafton.

9 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

Det dar forstod jag faktiskt inte, det gar bra om stephan koper klader till dig fran Redoute trots storlekarna? Eller kryssar du for at honom ocksa???

7:03 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Asch... då får HAN skicka tillbaka. :-)

7:18 em  
Blogger Humlan tycker...

Och varför har inte jag fått någon katalog??? Jag vill också titta!
Men jag fick en förfrågan om jag skulle ha en katalog, dom tyckte visst att jag hade handlat för dåligt... :-/

7:37 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: Jag har nog inte handlat därifrån på de sista 5 åren.

7:44 em  
Blogger Cornelia tycker...

Det jag beställde tog alltid slut så jag gav upp.

9:36 em  
Blogger Terése tycker...

Åh, har du fått den i dag! Hoppas den kommer till mig i morgon! Sätter också kryss och ringar in, viker sidor osv men köper sällan något.

10:45 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

cornelia: Eller då fick man vänta i nio veckor.

Therese: javisst jag vika sidor glömde jag.

11:14 em  
Blogger PGW tycker...

Åååh har du fått den nu! Var är min katalog då??

12:02 fm  
Blogger l*eva tycker...

Vadååååå, katalog---jag fick en CD-rom.
Det Ni...det är skillnad på folk o folk...*skrattar gott*

9:02 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka