.

Mamselamsen

måndag, juli 17, 2006

Oh... kära nån!

Jag har hört den nya inspelningen av "Better place-Tille´s song" . (Detta är den gamla versionen)

Jag må vara hennes mamma, men jag har nog sällan hört något så vackert, nu när det är med full orkester.
Millan svartvit
Nu väntar hon bara på att musikvideon.... som har ett gigantiskt överraskningsmoment, ska bli klar. Det är mycket med det där att "mixtra" och klippa.

Sen Sverige, får vi se om Ni vill ha den.

För övrigt kan jag meddela att bortsett från ryggen (som hon nu ska få sjukgymnastik för), så är allt annat fysiskt djävelskap för den ungen under hyfsad kontroll, så här långt. Njursvikt, cellförändringar, astma o.s.v. Jag vågar nog andas lite lättare imorgon... peppar peppar!

Jag har inte velat skriva så mycket om det förut, men nu när allt ser ut att reda upp sig, kan jag.

Over and out/Mamselamsen, oerhöööört lättad.

16 Kommentarer:

Blogger Simon tycker...

Du kan hälsa henne att jag önskar henne all lycka till!
Ska försöka slänga ett öra på låten också :)

3:13 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Simon: Jag ska...pratar ju med henne nästan varje dag.

7:06 fm  
Blogger Humlan tycker...

Så spännande med hennes låt, jag hoppas verkligen att den kommer hit!

Det är alltid mycket jobbigare när ens nära och kära är så långt borta att man inte kan se dem när man oroar sig för dem! Att kunna ge en kram eller klapp på kinden gör det mycket lättare (för båda).
Jag muttrar över 70 mil, för dig vore det väl drömmen! :-)

8:45 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

humlan: Ja, det är jobbigt. Och så har vi enorma telefonräkningar. :-)

8:48 fm  
Blogger Ilva tycker...

Kan de inte lansera den har nere med???

9:49 fm  
Blogger Bloggblad tycker...

Jag lyssnar på den just nu. Den är härlig.
Hoppas, hoppas att den går bra i Sverige, då kanske hon kommer hem?

11:01 fm  
Blogger Cornelia tycker...

Ja det får vi hoppas, för jag skulle tycka att det var jättejobbigt att ha mitt barn så långt borta hela tiden.

Det är en jättefin sång.

5:21 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaa, jag vill få hem henne!

Italien??? Funkar den på Italineska? :-)

6:00 em  
Blogger Tankevågor tycker...

Hoppas verklligen att videon kommer hit! Och Mamsen det ÄR så påfrestande när ens barn är sjukt. Vet av egen erfarenhet. Hoppas allt vänder till det bättre även med hälsan. KRAM

6:12 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Londongirl: Och det spelar ingen roll hur mycket jag än tjatar på henne... hon gör ju som hon själv vill i allafall. :-)

7:04 em  
Blogger schmut tycker...

hur fungerar det för henne med sjukförsäkringen i usa? har hon köpt basen eller hur fungerar det? räknas hon som studerande svensk och får det täckt på så vis?
Usa är verkligen inte landet man vill bli sjuk i...

8:47 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Schmut: Hon är fullförsäkrad... tack o lov!

9:36 em  
Blogger qi tycker...

Jag har lyssnat på din dotter när hon sjunger, så vackert, jag förstår att du är stolt!

10:36 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

qi: Lita på att jag är. :-)

11:14 em  
Blogger X tycker...

Jag håller tummarna för Millans singel- och videosläpp och hoppas att det blir en succé! Det är det minsta hon är värd, hon som kämpat så hårt, så hårt och fått så många motgångar.

11:29 em  
Anonymous Anonym tycker...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

4:31 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka