.

Mamselamsen

söndag, juli 16, 2006

"Kvinnors bröst blir allt större"!

Japp, det kan man läsa om på Aftonbladet.

Jag kan ställa mig i raden bland de som upptäckt det. Av någon förunderlig anledning har mina behag expanderat två storlekar. Silikon? Nix. Gått upp i vikt? Lite.

Syrran säger att det beror på alla hormonstinna kycklingfiléer som jag proppar i mig flera gånger i veckan.

Och är det så... kan jag även hitta förklaringen till varför jag kacklar värre än förut och att min be-fjädring/behåring har ökat de sista åren. Dock värper jag ganska dåligt... faktiskt sämre än någonsin.

Jag har funderat på att gå över mer till fisk, men vågar inte. För vem vill bli torsk?

Over and out/Mamselamsen, direkt från den lilla leopardmönstade

23 Kommentarer:

Blogger Mette tycker...

Hm.... är det så mycket hormoner i kylling? hm... jag äter inte det så ofta men jag tycker mina bröst har växt också... kan det vara Quorn? Kan den vara smaksatt med hormoner kanske? För att ge lite köttig smak?

8:42 fm  
Blogger l*eva tycker...

Undras just varför mina bröst blir allt MINDRE, jag VILL...vara som alla andra! *s*

Men HÅRIG är jag, inte lägger jag några ägg alls längre...kanske jag håller på och blir en MAN?
Fy Sjutton!

8:44 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag är övertygad om att Quorn är fulla med hormoner... hur skulle de annars kunna växa till sådana bitar.

eva: Hur har du det med ringfingrarna. Är de längre än pekfingrarna? :-)

8:58 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Inte nog med att de blir större - de blir längre också !?! :))

9:08 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tss: Syrran! Snacka för dig själv. :-D

9:23 fm  
Blogger l*eva tycker...

...än så länge är pekfingrarna längre...iaf på den ena handen...*L*

9:45 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

eva: "Ena handen"... det är ett omen gott som något.

10:04 fm  
Anonymous Anonym tycker...

haha bra skrivet

10:24 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack! :-)

10:28 fm  
Blogger PGW tycker...

AB har uppenbarligen aldrig träffat mig. Här blir allt mindre och är på väg söderut, utom min bak som blir större och är på väg söderut.

Kycklingfiléer brukar man kalla sådana där BH-utfyllnadsmojänger är det sådana du käkar? ;-)

11:26 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

PGW: Jag är väl inte vegetarian heller. :-)

11:39 fm  
Blogger Jubbe tycker...

Mina bröst har nog oxå växt men det beror nog dessvärre på den dagliga dosen chokladpraliner hehehe

11:48 fm  
Blogger Bloggblad tycker...

Jag skyller allt på hormonerna... allt som växer.
Och citerar mig själv:
Håll humöret uppe så ingen ser
att allting annat trillat ner

11:58 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

bloggblad: ja, du har då hormoner så det räcker. :-)

Jubbe: Hallonbröst har jag hört talas om... men chokladbröst???

12:43 em  
Anonymous Anonym tycker...

Lammöron kanske?!

2:51 em  
Blogger Me tycker...

Så även i Japan. De blir längre, storbystade och bredare. De skyller på McDonald’s.

3:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

japanese: OK... hamburgerbröst! :-D

4:08 em  
Blogger Vonkis tycker...

Ahaaaaaaa
Det är kanske det som är förklaringen till Silvias förvandling...
http://vonkis.blogspot.com/2006/07/dagen-i-stockholm-del-tre.html

4:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vonkis: Hon äter nog väääldigt mycket kyckling.

5:24 em  
Blogger schmut tycker...

jag gissar att kvinnor faktiskt börjat få mer koll på vad för slags behå de ska ha och klämmer inte in sig i för små storlekar. innan fanns ju bara ett fåtal storlekar och C-kupor ansågs som stort men kollar man på gamla kläder och släktingar så var de inte mycket mindre förr i tiden. snarare att de riktigt stora inte kunde använda behå utan mer såg ut som om de hade en ägg-formad överkropp.

10:07 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Fast min har blivit större! Men det sägs att detta fenomen inträder vid klimakteriet.

8:09 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Varför kan inte mina också bli större för!?

Varför är det alltid så att de som redan har får mer - vare sig det gäller pengar, rikedom

eller uppenbarligen bröst!

Grr!

;)

10:33 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

4:31 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka