.

Mamselamsen

lördag, juli 15, 2006

Lördag eftermiddag!

Hurra! Ledig ca 45 timmar... sen börjar vi om igen! Måndag, tisdag, onsdag......... lördag. Hurra!

Vi hade tänkt att gå ut och äta ikväll, men vi kom fram till att vi inte orkar, när vi redan sitter nyduschade i varsin morgonrock.

Men smaska ska vi!

Ett par gånger om året gör vi landgångar... löjromstoastlandgångar. Löjrom för ett par hundra spänn slafsar jag på... men det blir ändå billigare än att gå ut och jag njuter fasen så mycket mer.

Over and out/Mamselamsen, som snabbskapar idag.

3 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Njut på du bara. Det är du värd. Här blir det bara ostmacka och öl. Vi hade också tänkt åka ut och äta vid kusten, men det blåser från fel håll så det blir för kallt.

I morgon är en annan dag... eller måndag - eller tisdag...

Och du! Det är INTE höst i luften.

7:07 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Fast jag tyckte det luktade lite höst när jag gick till och från jobbet idag.

7:21 em  
Blogger Humlan tycker...

Och hur gott är det inte med löjromsmackor!?! Och om man äter ute så blir det ju faktiskt inte billigare, så du har rätt att man kan vräka på och njuuta! (Tror att jag måste köpa löjrom, det var länge sedan!)

9:33 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka