.

Mamselamsen

torsdag, juli 06, 2006

Idag har nöden ingen lag!

Det ska bli ännu varmare idag... precis som om 31 grader inte var nog igår. Så idag gäller "undantagstillstånd".... inga lagar och regler gäller längre.

Jag ska vara barbent på "Mamsans" idag!
Barbent liten
Sen får man ju hoppas att gästerna inte sänker blicken under knähöjd... för snyggt och sexigt är det inte! Eller förresten... jo, det är det... pervon finns det överallt. :-)

Men nöden har ingen lag... jag höll på att dö igår i min långbyxor.

"Bättre en barbent Mamsa i handen, än tio med värmeslag bakom disken"

Over and out/Mamselamsen, anarkist

7 Kommentarer:

Blogger Mette tycker...

Hehehhe! Jo det är ju en bra tröst - det där med att pervon finns överallt. Hm... jag skiter i att raka benen idag... och att de är helt vita.

9:00 fm  
Blogger Humlan tycker...

Jag förstår dig!
Långbyxor i denna värme!

9:41 fm  
Blogger Lilla B tycker...

Äsch! Sätt upp Fläsklägg på menyn så ordnar det sig ;-), hälsar Lilla B som blev av med 17 kg på mygg-och knottbett igårkväll.

9:59 fm  
Blogger l*eva tycker...

Minsann är DU Nybrobo?

DÄR har jag bott.
Vissa valda delar (bortvalda) av familjen. Bor där än!

Mina bägge barn, har födelseort Nybro/Kalmar!
DÅ, arbetade jag på Kommunen där.
MEN det är alltså 25 år sen nu!
Åren går, som bekant!
Nu bor jag i Sigtuna.

Jag gifte mig 1:a gången i Madesjö Prästgård. Lustigt!
(men...jag ska inte återse...platsen för brottet *L*)
Önskar dig ALLT GOTT!/eva

10:08 fm  
Blogger smultronpaj tycker...

äh, de ska väl äta mat. Inte titta på dina ben. Klart du ska va barbent.

10:21 fm  
Blogger Bloggblad tycker...

Barbent Mamsa i sandalen, menar du väl?
Och jag har lärt mig på Top Model, att hur hemsk man än känner sig, ska man ÄGA sin klänning/sandal... och känna sig flott. Lycka till!
(Jag såg urläckra små guldsandaletter i dag i skoaffären...)

3:06 em  
Blogger Vonkis tycker...

Jag gör mitt bästa för att inte klaga (allt för mycket) på värmen för det är ju så tråkigt när det är blött och kallt. Men inte är det lätt inte...

4:36 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka