.

Mamselamsen

lördag, juni 10, 2006

Stephan... koom! Jag vill bli rynkfri.

Jag läste just hos Atir om det nya mirakelmedlet att bli av med rynkor . Spermakräm!!!! T.o.m bättre än Botox.

Och har vi inte råd med denna kräm, så får vi väl agera porrskådisar hela bunten... över hela ansiktet, tack! Varje morgon och kväll!

Men som vanligt finns det en hake. När man som mest behöver detta... i övre medelåldern... brukar ju som många vet förmågan hos vissa karlar avta. Givetvis inte i detta huset! (Herre Gud, han läser ju det här.)

Sen undrar jag om det verkligen stämmer. För om man tänker på var spermatosoerna vanligtvis brukar hamna, så borde det vara ovanligt rynkfritt där. Men vad jag lärt mig genom alla biologilektioner i skolan, lär det finnas hur mycket rynkor och skrymslen som helst.

Så jag väntar tills jag får lite mer fakta av folk här på bloggen. Någon som vill hålla mig lite ajour?

Over and out/Mamselamsen, alltid pigg på nytt.


Uppdaterad.
Om någon inte uppfattade tonen i detta inlägget.... jag skojade!

23 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

En av mina gamla kompisar från Polen brukade säga när hon var 16 att hon alltid frågade om hon fick spara "the goods" efteråt eftersom det var det bästa medlet mot finnar som fanns!! Funkar det mot finnar så funkar det kanske mot rynkor?? Är det måhända nån gammal kunskap man "ska ha"! ;)

11:06 em  
Anonymous Anonym tycker...

hahahhahahaaa

11:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

A: Spara i burk?

Virval: Skaratta lagom! Du blir snart rynkig du också.

11:31 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag jobbar lite mer med Dior och Philosophy och lite mindre med att samla ihop diverse kroppsvätskor...*fnissar fortfarande*

Men det är klart...skaffar jag pojkvän kan jag väl avskaffa Dior då kanske. Gud, jag kommer ju få världens lyckligaste pojkvän (om jag känner killar rätt...och det tror jag att jag gör)

11:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Virvla: Go for it! "Gratis är gott"! :-)

11:54 em  
Anonymous Anonym tycker...

gott? nåja... :-D

12:10 fm  
Blogger mikebike tycker...

nu känner jag att det är påväg att spåra ur här;)

1:45 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Men MAMMA!!

4:46 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mikebike: Nu ska jag omedelbart bätrta mig.

Cailua:Vad då? Jag bara går på vad som står i kvällstidningarna. *gravallvarlig*

6:55 fm  
Blogger Nemo tycker...

Det kanske är dags att fiska upp det gamla spam-mailet "Soak your lover with cum - increase your spermprduction 6000 times" Den kampanjen borde ju ta fart efter dom senaste rönen ;1)

9:24 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

nemo: En superb affärsidé

9:33 fm  
Blogger PGW tycker...

Tja det kunde ju bli en bra inkomstkälla för fattiga manliga studenter också. Om vi nu ska börja sälja på burk tänkte jag. Det här börjar bli så samhällsnyttigt och entreprenörigt att vi snart får EU-bidrag ;-)

9:49 fm  
Blogger Bloggblad tycker...

Och jag som är så rynkfri... törs väl knappt visa mig ute - folk kommer att tänka saker...

10:02 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

bloggblad: Hahaha... just det!

10:24 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Ja, hon sparade faktiskt i burk! hehe! ;)

10:35 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

a: På riktigt?? *ramlar av stolen*

11:05 fm  
Blogger Krokofanten tycker...

Jag har också hört talas om detta. Vincent McDoom (flickpojke som var med i franska Farmen)säger att det är därför hans hud är så slät.
Han är född 1965. Arrf... Han är ju åtminstone "självförsörjande". Mina kollegor på jobbet sa att de ställer gärna upp när jag blir rynkig... Thanks, but no thanks...
Här hittar ni Vincent :
http://fanclubvincentmcdoom.free.fr

12:33 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ja men tänk så mycket rynkor det vore där nere om det inte hade hamnat en massa sperma där??

1:14 em  
Blogger MB tycker...

Hmmm, man kanske skulle börja samla på burk och sälja ;-))

1:36 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

OK... alla karlar, här har Ni en affärsidé!

6:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

Japp! Betänk att hon bara var 16 vid tillfället också! Vi andra mer städade (?) 16 åringar var rätt chockade! Men, men... affärsidé verkar det ju vara.. synd att hon inte fattade det då! hehe!

9:52 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

a: Affärskvinna kunde det ha blivit av henne. Eller det kanske det blev också?

10:29 em  
Blogger princess tycker...

Vill i bli rynkfria? Kolla in min sida på: www.princess.mynuskin.com

Stryk bort dina runkor från första behandlingen!!

7:33 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka