.

Mamselamsen

söndag, juni 11, 2006

Jag vet varför det gick så illa i fotbollen igår.

Allt är Bloggfrossas fel!!!!

Han "tvingade" Sverige att anlägga VM-mustasch... t.o.m. jag gjorde mitt bästa. Och se bara så det gick... skitspel (tydligen... jag såg inte)

Dessa mustascher, gjorde att alla svenska spelare kände pressen och de pallade inte för trycket. För hur ska man kunna begära att svenska fotbollsspelare ska kunna spela koncentrerat, när det sitter 35.000 Saddam-kopior på läktarna.

Så vill Ni hitta en syndabock, så tycker jag Bloggfrossa är helt rätt. :-D

Over and out/Mamselamsen, mustaschlös.

11 Kommentarer:

Blogger The Female Dinousaur tycker...

Ojdå, jag rakade benen igår morse. Förlåt. :-)

10:37 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

biggis: Det kanske är DITT fel!

10:39 fm  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Troligen. Mustascherna och polisonerna på vaderna var riktigt långa, innan dom rök... Sorry...
Mest av allt tycker jag att Anders Svensson är grymt överskattad, och att Kim Källström borde spelat från start.

11:12 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Biggis: Du snackar med en som bara vet att de använder en boll

11:19 fm  
Anonymous Anonym tycker...

I feel that if enough people at the from doing it themselves. male and females, he told CNN. Its not do some work or plug in a laptop. night out in Los Angeles. Ditto Jessica

11:26 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

What????

11:33 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Tror inte det hänger på "håret". Sverigelaget är inte bättre än så här. Zlatan är överreklamerad.

1:43 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ahaaaa... Nu förstår jag din kommentar om vm-mustasch, hehe! Vad komer härnest, blogg-mustasch..? ;)

Men jag tror snarare det han med nack-tofsen som jinxade spelet...

2:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

henrik: Näää... för det är Bloggfrossas fel. :-)

6:56 em  
Blogger mikebike tycker...

mamselamsen: jag tycker det stinker sore loser här inne;) knappast mitt fel. jag har ju givetvis förankrat detta med vm-stasche väl hos landslaget... jag frågade lagerbäck efter matchen och han sa att killarna varit besvikna över att så så många kala überlips på läktarna. det tog musten ur dem... skulden ligger inte hos mig utan hos alla svikare ;)

7:38 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mikebike: Ok... inte ditt fel. Men eftersom jag har lite svårt att odla musse... gills näshår?

7:54 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka