.

Mamselamsen

fredag, juni 09, 2006

Jag och mina massmördare!

Läste hos Millan och på Aftonbladet att FBI arresterat två äldre kärringar (ja, jag skriver med två r) som starkt misstänks för att vara massmördare.
Massmördare
Lånad från Aftonbladet

Shiiiit! Det är ju den kärringen (till vänster) som bor rakt över innegården hos Camilla.
Massmördarhem
Kärringen som jag tjafsade och bråkade med (förra och förrförra gången jag var där)... för så fort man gjorde de minsta lilla ljud, kom hon utrusande på balkongen och gapade och skrek som en galning... och jag var som sagt ju inte sen att tjafsa emot. Hon och hennes karl grälade ju högljutt dagarna i ända, med öppen balkongdörr, så vi hörde exakt vad de avhandlade. Det var naturligtvis om alla checkar utan täckning.

Puh... vad skönt att hon och hennes väninna är bakom lås och bom och att inte "tjafs-jag" blev utvald som nästa offer.

Tänk så otroligt glamöröst Hollywood är.... eller inte.

Over and out/Mamselamsen,

18 Kommentarer:

Blogger Unknown tycker...

Hoppalopp....Tur i oturen då att hon inte drog fram det avsågade hagelgeväret när ni stod och tjafsade...

8:06 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, du gode gud... men fatum är att jag nu i efterhand inte är ett dugg förvånad, att det var hon

8:10 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

nmonica: Jaa... *skrattar*

8:21 fm  
Blogger Gagga tycker...

De ser åtminstone livsfarliga ut, till skillnad mot de två "äldre tanterna" hos mig ;)

8:38 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gagga: Tycker du? :-D

8:51 fm  
Blogger Monica med yffen tycker...

Det är såna gånger man kan säga att världen är bra liten... :)

9:35 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Jojo...jag bor med trevligt sallskap, jag..

10:16 fm  
Blogger Me tycker...

Hollywood i Nybrå?

11:22 fm  
Blogger schmut tycker...

stygga tanter. där ser man, man ska inte mucka med pensionärer!

12:00 em  
Blogger mikebike tycker...

fyfan vad koolt... Jag älskar seriemördarhistorier. påminner nästan om ett seinfeld avsnitt när kramer blir anklagad för att vara "the smog strangler" så råkar george och jerry stöta på den riktige av misstag.

alltså jag skulle verkligen vilja veta allt om detta mamsen. kanske får maila camilla och fråga ut henne.

12:33 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nämen..! Ska din dottra inte flytta till bättre kvarter? *lite ororlig* :-)

1:32 em  
Blogger MB tycker...

Men gud......Mamsen......du måste vara rädd om dig.....och Millan också......jag kan ställa upp som bodyguard.....liten men livsfarlig ;-)

3:12 em  
Blogger danne tycker...

Det är nog lugnast om du stannar kvar på mamsans. :-) Lunchen slut 12.20? Vad lagade du för gott då? Laxpudding med skirat smör?

4:29 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag vill att Millan ska komma hem!!!

4:58 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japnese: Millan bor i Hollywood.
Schmut: Pensionärer ska man akta sig för.... framför all de med käpp.
anne-maj: Jag vill att hon ska flytta hem
Maleandro: Jag tror att du skulle kunna vara en riktigt ettrig Bodyguard.
Danne: Pannbiff med lök!

6:28 em  
Blogger Nemo tycker...

Shit... hon till höger ser ju ut som Elisabeth Höglund on horse...

7:02 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

nemo: *asg*

7:07 em  
Blogger Jubbe tycker...

Shit pommes frites säger jag bara!

Då kanske min galna kärring-granne under mig är värsta psyko mördaren....scary

8:49 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka