.

Mamselamsen

lördag, maj 27, 2006

Hihihi...

12 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Alldeles rosa???

6:11 em  
Blogger Terése tycker...

Oj, här var det rosa!

6:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

Rosalila!! Ska bli intressant att se hur det matchar matbilderna ;)You go Mamselamsen!

6:17 em  
Blogger Humlan tycker...

OJ! Vilken chock---rosa!
Är det sådant humör du är på? :-)

6:28 em  
Blogger PGW tycker...

Hilfe, jag tänkte inte på färgkombintionerna med korv stroganoff ... *tar på solglasögonen*

;-)

6:29 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hm... får se hur länge jag har det så här. :-D

6:29 em  
Anonymous Anonym tycker...

GlamourMamsen!

7:23 em  
Blogger Emi tycker...

Jag fick också rosafnatt häromdagen. :)

7:28 em  
Anonymous Anonym tycker...

OJ.

Här vare romantiskt.

7:51 em  
Anonymous Anonym tycker...

fnitter?....

8:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

aha - den gamla färgen.

8:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

som jag t.o.m. lyckades missa - så långt går det mellan mina besök!

8:51 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka